دی آزمون تعمیرگاه تجهیزات آزمایشگاهی،تعمیر اسپکتروفتومتر،...

مرکز سرویس و تعمیرات تخصصی تجهـیزات آزمایشگاهـی, تعمیر سیستمهای کروماتوگرافی, تعمیر سیستمهای اسپکتروسکوپی

تعمیر ساکشن های روغنی

اگر به دنبال تعمیر یکی از آلوده ترین تجهیزات پزشکی هستید، این مطلب را که درباره نحوه تعمیر یک ساکشن روغنی می باشد مطالعه کنید.

ساکشن های روغنی را عموما به دلیل کم بودن مکش جهت سرویس می فرستند، دلایل کم شدن مکش در این تجهیزات می تواند به دلایل زیر باشد :

1- کم شدن حجم روغن در مخزن روغن : مخزن روغن دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید که به میزان مناسب در آن روغن وجود دارد.
در صورت کم بودن حجم روغن ، می توانید کمبود آن را با اضافه نمودن مقدار مناسبی از روغن موتور اتوماتیک جبران نمایید.

2- وارد شدن مایعات جمع آوری شده به داخل مخزن روغن : یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه در بیمارستانهای آموزشی و به خصوص بخشهای اورژانس می باشد، برای حل آن ابتدا مخزن روغن را تخلیه و پس از ضد عفونی و تمیز نمودن آن با ماده مناسب ( معمولا الکل اتیلیک Ethanol ) ، مخزن را با مقدار مناسب روغن پر کنید.

3- نشت هوا از اتصالات : کلیه اتصالات را از نظر نشت هوا بررسی کنید.

نکته مهم در باب تعمیر ساکشن توجه به سلامت خودتان است، حتما قبل از اقدام به تعمیر ساکشن از دستکش و ماسک مناسب استفاده کنید و در ضد عفونی کردن ابزار حتما توجه و دقت لازم را انجام دهید.

شرکت دی آزمون با 20 سال سابقه فعالیت و بیش از 40 سال تجربه در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و آنالیز دستگاهی در مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور خدمات فنی و مهندسی ارائه نموده است.
لطفاً جهت بر قراری تماس و یا مطرح کردن هر گونه سؤال فنی با شماره 88882385-021 و یا پست الکترونیکی general@dayazmoon.com تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دی آزمون تعمیرگاه تجهیزات آزمایشگاهی،تعمیر اسپکتروفتومتر،...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مرکز سرویس و تعمیرات تخصصی تجهـیزات آزمایشگاهـی، تعمیر سیستمهای کروماتوگرافی، تعمیر سیستمهای اسپکتروسکوپی، تعمیر سیستمهای آنالیز حرارتی، تعمیر اولترا سانتریفیوژ، تعمیر اسپکتروفتومترUV - VIS ، تعمیر جذب اتمی، تعمیر GC، تعمیر دیپ فریزر، تعمیر ترازو آزمایشگاهی، تعمیر پلاریمتر، تعمیر رفراکتومتر، تعمیر ترازو رطوبت سنج، تعمیر سانتریفیوژ یخچالدار، تعمیر فریز درایر، تعمیر فلیم فتومتر، تعمیر فلورسانس، تعمیر FTIR، تعمیر HPLC ، تعمیر GC ، تعمیر NMR ، تعمیر GC/MS، تعمیر ICP ، تعمیر XRF ، تعمیر XRD، تعمیر اتمیک ابزوربشن AAS

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات